środa, 25 maja 2016

JOIE LITETRAX 4 AIR vs JOIE LITETRAX 4
foto porównanie modeli


O testach Joie Litetrax 4 Air pisałam tutaj KLIK. Wózek mnie na tyle pozytywnie zaskoczył i zadowolił moje i moich dzieci wymagania, że został z nami na dłużej (jedynie zmieniłam kolor z chromium na denim zest). Tak więc jak dowiedziałam się od mojej zaprzyjaźnionej już firmy 4KIDS że jest możliwość testowania nowego - ulepszonego modelu znanego mi już Joie Litetrax 4 na piankowych kołach nie wahałam się ani chwili. Kilka chwil zajęło mi podjęcie decyzji który z nowych kolorów tej spacerówki chciałabym u siebie gościć... Stwierdziłam jednak, że jest teraz taka pora roku że potrzebuję ożywienia. Tak oto w naszych progach zawitał uroczo rudy (tudzież pomarańczowy) Joie Litetrax 4 w kolorze RUST.

Joie Litetrax 4 na piankowych kołach miałam już przyjemność testować w październiku 2014 (fotoretacja tutaj KLIK). Była to wtedy zupełna nowość... Tymczasem w tym roku w czerwcu pojawi się ten sam wózek w swojej ulepszonej wersji w 6 wariantach kolorystycznych. Różnice litetraxa 4 starszej wersji względem nowej to: większy o 12% kosz, ulepszone koła, dodatkowe zabezpieczenie przed przypadkowym złożeniem, ulepszony system rozkładania oparcia i nowe tkaniny.

Ponieważ dostawałam na mojej grupie na FB - Joie Love Pl sporo pytań o różnice pomiędzy modelami na kołach pompowanych i piankowych (poza oczywistą jaką są koła) postanowiłam szybko zrobić foto porównanie tych modeli. Rezultaty poniżej.

Między tymi dwoma modelami są w zasadzie same podobieństwa. Jeśli chodzi o różnice to są to oczywiście koła i związana z tym wysokość rączki (w joie air nieco wyższa ze względu na odrobinę większe koła). Waga Joie Air to 10kg (z pałąkiem i tacką dla rodzica), natomiast Joie na piankowych kołach waży 9kg. Amortyzacja jest podobna, jednak biorąc pod uwagę koła pompowane i piankowe to jednak joie air wygrywa walkę w trudniejszym terenie... Dla każdego coś miłego :)
































4 komentarze:

  1. Witaj testowalas joie muze?nigdzie nie ma opinii na jego temat może Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam :) Do końca tygodnia wstawię recenzję.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sprawa wygląda z czyszczeniem tapicerki? Zastanawiam się nad kolorem pomarańczowym ale nie wiem czy nie będzie się za bardzo budził...

    OdpowiedzUsuń