piątek, 15 kwietnia 2016

VALCO SNAP 3 HOT PINK
fotorelacja



Mojego ukochanego Valco Snap 4 opisywałam tutaj KLIK. Wózek Valco Snap 3 różni się od snapa 4 ilością kół. To przednie w Snapie 3 jest dodatkowo amortyzowane. Pozatym wymiary siedziska i inne parametry są takie same, bądź mocno zbliżone (waga snapa 3 jest niższa o kilkaset gram). Testowanie snapa 3-kołowego było dla mnie o tyle ciekawe, że był on w zupełnie innej kolorystyce - czarny stelaż i siedzisko i obłędnie różowa budka. Natomiast mój snap 4 jest w limitowanej tapicerce denim i ona jest niezmiennie oszałamiająca, choć napewno mniej "odważna" niż ta w snapie black beauty hot pink. Wersja wózka z tapicerką black beauty ma w komplecie z wózkiem osłonkę na nóżki, a pałąk nie jest pokryty materiałem jak w snapie denim tylko pianką.


Poniżej kilka fotek z testowania Valco Snap 3 :)











Valco Snap 3 poleca się do miejskich przygód :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz